Organizacijos socialinės atsakomybės kultūros kūrimas


„Socialinė atsakomybė“ tapo madingu terminu ir organizacijų įvaizdžio dalimi. Bet ar po kuriamu įvaizdžiu yra realus turinys ir koks jis? Ką daryti, kad socialinė atsakomybė iš tiesų taptų organizacijos kultūros dalimi ir padėtų kurti vertę ne tik sau, bet ir visuomenei?

Kartu su konsultacijų bei komunikacijos agentūra „Good to know“ parengėme kūrybinių dirbtuvių ir konsultavimo programą, skirtą šiuolaikinėms organizacijoms, siekiančioms kurti socialinės atsakomybės kultūrą. 

šiuolaikinei organizacijai, ieškančiai būdų kurti vertę sau ir bendruomenei.

  1. Ištirti organizacijos klimatą ir pasirengimą socialinės atsakomybės programos įgyvendinimui.
  2. Pristatyti socialinių inovacijų, socialinės atsakomybės sampratas, diskutuoti apie organizacijų socialinės atsakomybės reikšmę organizacijos identitetui, darbuotojų įtraukimui/motyvavimui, naudą organizacijai ir kuriamą vertę bendruomenei.
  3. Parengti konkrečios organizacijos socialinės atsakomybės programos projektą – nuo idėjos iki konkretaus plano.
  4. Teikti organizacijai metodinę pagalbą diegiant socialinės atsakomybės programą. 
  • Organizacijos kultūros ir identiteto analizė (klausimyno parengimas, apklausa ir apibendrinimas).
  • Dviejų dienų mokymų sesija: pirmoji diena skirta teoriniams mokymams ir diskusijoms, antrąją dieną rengiamas konkrečios organizacijos socialinės atsakomybės programos projektas.
  • Pirmoji grįžtamojo ryšio kūrybinė sesija (po 1-2 mėnesių), skirta aptarti
    organizacijos parengto socialinės atsakomybės plano diegimo pažangą, iššūkius, diskutuoti dėl efektyvių priemonių planui įgyvendinti.
  • Antroji grįžtamojo ryšio kūrybinė sesija (po 6 mėnesių), skirta įvertinti plano įgyvendinimo rezultatus, diskutuoti dėl plano papildymo/pakeitimo poreikio, naujų idėjų bei priemonių, siekiant įgyvendinimo efektyvumo didinimo.

Programa gali būti adaptuojama atsižvelgiant į organizacijos pasirengimą ir poreikius: galima ir vienos dienos programa, sudaryta iš trumpo teorinio įvado, diskusijos, praktinės užduoties ir socialinės atsakomybės plano idėjų generavimo sesijos.

Organizacijai (iki 30 žmonių grupė):

  • Organizacijos identiteto analizė ir dviejų dienų mokymai (16 ak.val.) – 3500 eur
  • Dvi grįžtamojo ryšio kūrybinės sesijos ir individuali mentorystė – 2500 eur
  • Visas paslaugų paketas – 5500 eur

Asmeniui: 

  • Dviejų dienų mokymai – 125 eur
  • Dvi grįžtamojo ryšio kūrybinės sesijos ir individuali mentorystė – 100 eur
  • Visas paketas – 200 eur
*LSIK nariams taikoma 20% nuolaida

Gabrielė Bražėnaitė

gabriele@lsik.lt
+370 679 63634

Plačiau su mokymų programa galite susipažinti čia

Konsultantės

Vilma

Dr. Vilma Popovienė

Lietuvos socialinių inovacijų klasterio direktorė

Andželika Rusteikienė

Andželika Rusteikienė

verslumo ugdymo organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ vadovė

Reda

Reda Molienė

mokymų, konsultacijos ir komunikacijos agentūros „Good to know“ partnerė

Živilė

Živilė Navickaitė-Babkin

mokymų, konsultacijos ir komunikacijos agentūros „Good to know“ partnerė

Scroll to Top